04 maa 2016

Jeannekes boys

Regen, regen en nog eens regen maakte dat het bruineveld deze vrijdag zijn gewone velden niet meer ter beschikking stelde. Speuren, zoeken en snuisteren tot in de donkerste kiertjes van het vlaamse hageland deed het bestuur in de hoop alsnog een kunstgrasveld op de kop te tikken. Zonder resultaat, alles bleek volzet.

Onze afspraak met de geschiedenis wordt daardoor een week verzet maar er is meer. We moeten nu aandraven tegen de kanaries, in hun huisje zelfs. En vergis u niet waarde saleciaan, de kanaries hebben hun naam niet gestolen. Als adelaars hangen ze in de lucht en kiezen ze hun moment om toe te slaan. Zonder twijfel zijn ze een toptegenstander.

Komt de 15 op 15 in het gedrang of blijkt onze mentale weerstand ongenaakbaar in het aanschijn van de glorie? Nog 5 dagen.

Uw verslaggever, V.R.