19 dec 2008

Kanaries

De eerste helft zullen we maar rap vergeten. Omdat we maar met 11 waren en de andere geen enkele supporter op de bank konden missen, waren we genoodzaakt om met 10 te spelen. De kanaries waren technisch en tactisch veel beter en sterker als ons en aan de rust stond het al 1-5. Toch met zeer mooie reddingen van Wim die een heel goeie match heeft gekeept! We begonnen met een kleine wijziging in het tiental aan de 2de helft en persoonlijk vond ik dat dit een van onze beste 2de helften van dit voorlopige seizoen was. Meestal is het bij ons kopje onder in de 2de helft maar nu hebben we ons toch mooi recht gehouden tegen een zeer sterke ploeg. We kwamen er af en toe zelfs uit met een paar knappe acties. Iedereen van ons is diep gegaan en het resultaat in de 2de helft 1-1 is er één om te onthouden. Allemaal chapeau trouwens.