31 okt 2008

Huldenberg (OHR A)

Tja, het kan niet altijd zondag zijn zeker. In de eerste helft ging het redelijk gelijk op hoewel we eerlijk moeten zeggen dat de betere kansen voor VK Rode waren. We speelden goed mee maar waren toch blij dat het bij de rust nog 0-0 was.

De tweede helft was nog niet lang bezig of onze doelman kon zich een eerste keer omdraaien. Vijf minuten later scoorde de rug van Ivo de 0-2. VK Rode drukte door en de 0-3 volgde snel.

Dan volgde enkele - noodgedwongen - positiewissels. De rechterflank werd omgewisseld en Toine ging aan de kant met kramp. Raar maar waar ging het toen iets beter. Er werden enkele mooie combinaties getoond en het vertrouwen begon een beetje te groeien. Die ene actie opgezet door Rudi VDV verdiende meer dan op de lat uit een te spatten. Uiteindelijk konden we tegenscoren na een vrije trap van Rudi die in ??n tijd door Jakke werd binnengetrapt. 1-3 en sommigen begonnen er weer in te geloven. Spijtig genoeg had Rode dat in de mot en scoorden ze nog twee keer.

Enkele markante feiten/opmerkingen:
------------------------------------------------