04 okt 2013

Rekencentrum

In de eerste helft lagen we een beke onder. Gelukkig kon een schone driehoek: Vanuit het midden naar Ruben op de rechterkant die Joris weer in het midden bedient. Open goal, twee meter van de lijn, koelbloedigheid en dus toch een rustige rust: 1-0.

Zoals zo vaak dit seizoen ging het in de tweede helft een pak beter. Een gelijkaardige driehoek als in de eerste helft bracht al snel de 2-0 en niet de 2-1 want daarvoor had Wim onder andere in een één tegen één situatie de bal mooi uit zijn rechterbenedenhoek gedoken.

Op het einde ging het nog beter en de 3-0 van Ruben was een ferme afsluiter.

Eigenlijk miste we niet veel behalve onze verslaggever voor een schoon verslag en oh ja wat een tank heeft die Jelger toch. De meters dat hij aflegde. Mss toch eens nadenken over dopingtesten.