21 okt 2011

Gercey

Don Bosco in gala

Dat het een galawestrijd was, wordt snel duidelijk als je de score bekijkt. Maar dat niet alleen, de andere statistieken tonen onmiddellijk dat de stier losgeslagen is. 4 in het mandje, wat kan ik meer schrijven. Dat is er één om de 20 minuten. En het hadden er meer kunnen/moeten zijn. Mits wat minder egocentrisme en meer tik tak uitspelen hadden hier de dubbele cijfers moeten staan. Dat en natuurlijk ook het afwerkingsniveau van ene Mr. Robert. Wat hij liet liggen, haast pijnlijk.

Ook een knipoog naar de keeper van Gercey. Een fantastisch fenomeen dat we ons allemaal zullen herinneren. Wel één mooie redding op een schot van Mr. Robert, en een overheerlijke zelfkennis op Arne zijn shot. Hij vatte de match voor Gercey mooi samen: 'nee, dat gaat niet lukken'.

[ we onthouden ook de legendaaaaaaarische uitspraak uit een Gerceyaanse krabber: "eeeeh ref, ik word hier dus wel gesandwiched he!"

Uw verslaggever ad hoc ]

Hup, klaar voor de volgende horde.

Uw verslaggever