27 maa 2009

Gercey

Wat ons het meest zal bijblijven is de onvriendelijkheid en arrogantie van enkele gercey-spelers. Zelfs onze meest vredelievende teamgenoot (luc) kreeg er de stuipen op het lijf van.

Op de koop toe kunnen die xxx ook nog wel een stukje voetballen. Ze zaten altijd zeer dicht op de bal wat combineren in het, zeer jonge, middenveld moeilijk maakte.

In den beginne draaide we mee. Een goal werd onterecht afgekeurd, een schot tegen de paal. Jammer genoeg zorgde een lob en een flater dat de ruststand 2-0 in het voordeel van Gercey was.

De tweede helft kent ongeveer hetzelfde verhaal. veel onzin en gezever van de tegenstanders en een op zich evenwichtige match. Totdat de, voor de gelegenheid, blinde scheidsrechter een penalty floot voor Gercey. De sliding was nog mooi te zien in het gras, net buiten de carr?. Maar ja, xxx en eerlijkheid, gaan niet samen natuurlijk. Op het eind schuift onze keeper uit op het moment dat we balverlies in de verdediging lijden. een geplaatst afstandsschot. 4-0 dus.

Conclusie: We zijn blij dat we die mannen maar maximum twee keer per jaar kunnen tegenkomen.