20 feb 2009

Thor

Het heeft echt niet mogen zijn deze wedstrijd. Pech op alle fronten. Om te beginnen met Peter die na korte tijd uitviel met een zware voetblessure. De gastspeler van Thor was eerder een mol dan een speler. Je kan je immers afvragen of hij opzettelijk al de kansen verknoeid heeft.

Het begin van de match was desastreus. Er klopte niets en de snelle lange spits Koen van THOR schiep kans na kans. Wim hield ons echter op een formidabelre manier in de wedstrijd door werkelijk alles te pakken wat te pakken was.

En dan, op het moment dat we beter in de match komen, vallen die doelpunten van THOR toch. Niets op aan te merken: zuivere goals. 2 - 0 aan de rust voor THOR.

Don Bosco creëerde in de eerste helft niet veel kansen, maar in de tweede helft veranderde dat. Na 20 minuten had het al MOETEN gelijk staan. Ondermeer Vincent miste een kans die zelfs zijn grootmoeder had gescoord.. :) Het kan niet elke week feest zijn Vincent.

En dan komt de terugslag natuurlijk. Twee snelle en loepzuivere counters en een derde goals van Thor om toch vol bewondering bij stil te staan. Geef ons de efficiëntie van spits Koen en winnen deze match.

Grote hulde aan onze doelman, aan de inzet van iedereen. Jammer dat dame fortuna er niet bij was deze keer. En vooral hééél erg jammer van Peters kwetsuur!!