29 apr 2011

Huldenberg (OHR A)

Een goede start is een must om de match rustig uit te spelen. Na nog geen 10 minuten hadden Ruben, Vincent & Peter hun goaltje al beet. Hierbij wel te vermelden dat de doelWACHTER zijn functie heel letterlijk nam en geen van onze doelpuntenmakers ook nog maar iets in de weg zou leggen. Tussendoor speelden DB rustig het balletje rond, elk stationnetje gebruiken, lekker opbouwend en af en toe eens prikken. VK Rode was, net als DB, onder de indruk van het helse tempo dat DB op de mat bracht. Later volgde nog een 24 karaats doelpunt van Benoit. Als je weet dat 1 karaat goud overeenkomt met een een goudhoeveelheid van 1/24e in een legering, dan is het duidelijk dat 24 karaat puur goud is! Ja toch?!

Net voor de pauze volgde nog een aansluitingstreffer => 4-1

In de tweede helft zagen we een herboren VKR op het veld. Don Bosco moest achteruit en kwam er maar met mondjesmaat aan te pas. Op een flater van hun verdediging legde Ruben de 5-1 in het mandje.

Hun resterende twee goals kwamen te laat zodat DB zegevierde! Op naar de laatste match..