15 apr 2011

Jeannekes boys

Aanwezigen: 1 (een vreemde griet)
Don Bosco: Van Gelder Jr., Van Gelder Sr. (45' Colson), Robbe, Mertens, Baerts, Teucq, D'herde, Levaicque (45' Vandevelde), De Nies, Robert, Boon.
Jeanettekes Boys: een bende pottenstampers (en Rudi en Antoine elk een helft)
Gele Kaarten: geen
Rode Kaarten: geen

Vrijdag een waar Fukushima effect op Bruineveld. Don Bosco raasde als een tsunami over een opvallend uitgedost team van Jeanetten.

Uitblinker en kersverse papa Baerts had tot tweemaal toe de kans om zijn blousje uit te trekken om zijn doelpunten op te dragen aan zoonlief (waarvan hij ongetwijfeld een foto op het t-shirt onder zijn blousje had staan). Conclusie: Peter Baerts kan ook buiten de slaapkamer scoren.

Bijna kersverse papa Mertens wou duidelijk niet onderdoen en scoorde ook voor zijn toekomstige spruit.

O ja, bijna vergeten, toen Don Bosco nog in euforie was over een doelpunt, vond aan de overkant een Indonesiƫ effect plaats. In ware rush style slaagde de tegenstander er in om een korte, maar rake prik te geven. Geen probleem voor Robbe, die duidelijk maakte dat Don Bosco het heft wel degelijk in handen had. Via een schitterende plaatsbal (op het hoofd van een verdediger) scoorde hij een goal die menigeen zich nog lang zal herinneren!

Jelger en een nobele onbekende legden de eindstand vast op 6-1, cijfers waar Genk op dit moment enkel van kan dromen...