11 maa 2011

SVK

Door met niet genoeg spelers te zijn, was Don Bosco met te weinig spelers om aan de start van de match te kunnen beginnen.
Om die reden werd de wedstrijd afgelast zodat hij niet kon doorgaan. Echter, helaas, had het bestuur van Don Bosco in zijn vergeetachtigheid de taak niet uitgevoerd om het bestuur van SVK lastens deze afgelasting in te lichten.
Het resultaat is desastreus en enorm erg voor Don Bosco want op het scorebord werd door de thuisploeg bij ontbreking van een niet afgemelde tegenstander de forfaitscore van 5 tegen 0 genoteerd.
Naar verluidt zou de KVAVBL (koniklijke vlaamse amateur voetbal bond van leuven) ernstige maatregelen overwegen hetzij door schorsing van het voltallige bestuur voor onbepaalde duur, hetzij door het drastisch verhogen van de kantineprijzen te Bruineveld.
Op zaterdag 12 maart werd ondergetekend ex-bestuurslid verblijvend te Delhaize Heverlee, nabij de stand van het vlees en net terugkerend van de stand van de wijn, omstreeks 11.45 u telefonisch geïnterpelleerd door een persoon die zich als verbolgen woordvoerder van SVK bekend maakte.
Zijn welgemeende excuses aanbiedend voor feiten waar hij zichzelf nochtans persoonlijk niets verwijtachtigs kon voor toedichten, heeft ondergetekende die verder anoniem wenst te blijven de beschuldigende vinger van de telefonerende tegenpartij verwezen naar de echte verantwoordelijken van het Don Bosco bestuur.
Hopend dat dezen de verstandelijke vermogens aangescherpt hebben om in een vriendelijk conversatiegesprek met de SVK woordvoeder de schuld voor de niet aangemelde afwezigheid voor de wedstrijd van 11 maart geheel op zich te nemen om zo exclusie van toekomstioge wedstrijden tegen deze verbolgen tegenstander te vermijden, sluit ik af met welgemeende groeten en een wijze raad: denk nooit dat een ander het zal doen, doe het zelf!!