11 apr 2014

Betekom (Grashoppers)

Don Bosco was nog maar een schim in vergelijking met de gespeelde twee helft van vorige week. De ploeg hing met haken en sloten aan elkaar (bric-à-brac). Verbindingen tussen verdediging en middenveld en aanval bleken gewoon afwezig. Geen enkele combinatie kon op de mat worden gelegd waarvan je zou denken: nie slecht, nie slecht.
Als je dan nog eens de tegenstander gaat helpen door simpel goals weg te geven dan kan je de wedstrijd niet winnen.
Het voetballend vermogen van vanachter uit bleek al meermaals het pijnpunt te zijn van Don Bosco en ook deze vrijdag werden meer passen gegeven aan de tegenstander dan binnen het eigen team.

Nu vrijdag tegen Linden moeten we ons herpakken anders wordt het een seizoen in mineur.